Κορωνοϊός: Κατέληξε 67χρονος στο ΑΧΕΠΑ – Στους 392 οι νεκροί
Ακόμα ένας συμπολίτης μας έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Πιο συγκεκριμένα, άνδρας 67 ετών από την Έδεσσα, κατέληξε στη 1:15, ενώ από τις 15 Σεπτεμβρίου νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ. Σημειώνεται ότι έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Σημειώνεται ότι πλέον η Ελλάδα μετρά 392 νεκρούς από τον κορωνοϊό.
Σχετικά Άρθρα
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης