Κορωνοϊός: Καισαρική για να σωθεί η έγκυος που νοσηλεύεται στην Κρήτη
Σε καισαρική στην 36χρονη έγκυο, που εδώ και τέσσερις ημέρες νοσηλεύεται στην ΜΕΘ του Βενιζελείου νοσοκομείου με κορωνοϊό, προτίθενται να προχωρήσουν οι γιατροί.
Όπως είπε στην ΕΡΤ, ο Διευθυντής της Μονάδας Ανέστης Κιούλπαλης, η απόφαση ελήφθη μετά από σύσκεψη του ιατρικού προσωπικού της ΜΕΘ με τους γιατρούς της μαιευτικής κλινικής, σε μια προσπάθεια να διευκολυνθεί η αναπνοή της νεαρής γυναίκας, η οποία παραμένει σε τεχνητό κώμα και παρά τους κινδύνους, που μπορεί να συνεπάγεται η επέμβαση για το 24 εβδομάδων έμβρυο.
Προηγούμενο άρθρο
Ευαγγελισμός: 54χρονη νεκρή από κορωνοϊό – Αρνούνταν να διασωληνωθεί
Επόμενο άρθρο
Ζήτησε συγνώμη »
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης