Κορωνοϊός – Αυξάνονται τα κρούσματα στη Μόρια: Έφτασαν τα 35
Αυξάνεται η ανησυχία για την υγειονομική κατάσταση στη Μόρια, όπου ζουν 12.000 πρόσφυγες και μετανάστες. Νεότερες πληροφορίες που φθάνουν από το νησί της Λέσβου αναφέρουν ότι μέχρι τώρα έχουν εντοπιστεί τουλάχιστον 35 κρούσματα κορωνοϊού.
Συνολικά έχουν ελεγχθεί 2.000 άτομα για SARS-CoV-2. Περίπου 100 περίπου από το προσωπικό που εργάζεται στο Κεντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης της Μόριας και 1.900 πρόσφυγες και μετανάστες.
Εξ αυτών βρέθηκαν 35 θετικοί (και οι 35 είναι πρόσφυγες και μετανάστες) οι οποίοι έχουν μεταφερθεί σε ειδικό χώρο απομόνωσης.

Σχετικά Άρθρα
Σε ύφεση η πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας
27/06/2026 - 21:20
Δέκα χρόνια κάθειρξη στον 16χρονο που σκότωσε τον Άγγελο στις Σέρρες
27/06/2026 - 21:19
Δείτε επίσης