Ισπανία: Άρση της καραντίνας για τους ξένους τουρίστες από την 1η Ιουλίου
Η Ισπανία θα άρει την υποχρέωση για τους ξένους τουρίστες να μπαίνουν σε καραντίνα για δύο εβδομάδες από την 1η Ιουλίου, αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η κυβέρνηση.
Με τους παρόντες περιορισμούς οι επισκέπτες από το εξωτερικό θα πρέπει να απομονώνονται για δύο εβδομάδες ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση του κορωνοϊού.
Η υπουργός Εξωτερικών, Αράντσα Γκονθάλεθ Λάγια είχε ήδη ανακοινώσει ότι το μέτρο επρόκειτο να αρθεί τον Ιούλιο, αλλά δεν είχε διευκρινίσει την ακριβή ημερομηνία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικά Άρθρα
Ιαπωνία: Προωθεί τη δημιουργία μιας δεύτερης «εφεδρικής» πρωτεύουσας
24/06/2026 - 22:50
Γαλλία: Το πρώτο κρούσμα Έμπολα είναι γιατρός που επέστρεψε από τη ΛΔ Κονγκό
24/06/2026 - 22:40
Δείτε επίσης