Η ανασκόπηση της χρονιάς του Μαρκ Ζούκερμπεργκ από τον Guardian (βίντεο)
Μοιραστείτε το
Με ένα χιουμοριστικό βίντεο που ανέβασε στο κανάλι του στο YouTube «γιόρτασε» η βρετανική εφημερίδα «The Guardian» τη χρονιά για το Facebook, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που έχασε 2 εκατομμύρια χρήστες. Αιτία, τα σκάνδαλα διαρροής προσωπικών δεδομένων που έτρωσαν το κύρος της εταιρείας, με οικονομικές και άλλες συνέπειες:
Την Τετάρτη, έγινε γνωστό ακόμη ένα σκάνδαλο, μετά τις αποκαλύψεις των New York Times, ωστόσο το μεγαλύτερο ήταν αυτό της Cambridge Analytica, η οποία αποκτώντας πρόσβαση στα δεδομένα 87 εκατομμυρίων χρηστών, μετείχε σε επιχείρηση επηρεασμού του εκλογικού αποτελέσματος στις ΗΠΑ.
Όπως αποκαλύπτουν οι New York Times, στο προαναφερθέν ρεπορτάζ, η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ έδωσε πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων σε μια σειρά από κολοσσούς όπως η Microsoft, η Amazon, το Netflix και το Spotify. Οι συμφωνίες βοηθούσαν το Facebook να κερδίσει περισσότερους χρήστες και τους “συνεργάτες” του να προσθέσουν νέα χαρακτηριστικά στα προϊόντα τους, αποφεύγοντας αποτελεσματικά τους κανόνες απορρήτου.
Σχετικά Άρθρα
Δείτε Επίσης
Μην χάνετε καμία στιγμή ενημέρωσης. Παρακολουθήστε το τηλεοπτικό πρόγραμμα του Kontra Channel σε
απευθείας μετάδοση 24/7.