Γιώργος Σαμπάνης: «Ταλαιπωρήθηκα με τον κορωνοϊό»
Για την πρόσφατη περιπέτειά του με τον κορωνοϊό μίλησε ο γνωστός τραγουδιστής, Γιώργος Σαμπάνης, ο οποίος είχε βρεθεί θετικός στα μέσα του Νοεμβρίου με αποτέλεσμα η προγραμματισμένη πρεμιέρα του για το «Έναστρον» να πάρει αναβολή.
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους ο Γιώργος Σαμπάνης παραδέχτηκε πως ταλαιπωρήθηκε, αλλά ευτυχώς δε χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο:
«Ούτε εύκολα ούτε δύσκολα, μια μεσαία κατάσταση, δηλαδή ταλαιπωρήθηκα, αλλά δε χρειάστηκε να πάω στο νοσοκομείο».
Προηγούμενο άρθρο
Κοροϊδεύει τους νέους
Σχετικά Άρθρα
Ναταλία Αργυράκη: «Ήταν αδιάκριτο και σεξιστικό να με ρωτάνε κάτι τέτοιο»
28/06/2026 - 18:00
Πένθος στην οικογένεια του Ολυμπιακού: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου
28/06/2026 - 17:30
Δείτε επίσης