Γιατί δεν βγήκε στον «αέρα» το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star δεν βγήκε στον «αέρα» σήμερα το βράδυ.
Αιτία η στάση εργασίας που κήρυξε η ΕΤΙΤΑ στο Star, από τις 6 το απόγευμα έως τις 10 το βράδυ και στην οποία συμμετέχουν οι τεχνικοί του τηλεοπτικού καναλιού.
Σχετικά Άρθρα
Αγόρι 2 ετών στην Ρόδο έπεσε από μπαλκόνι δευτέρου ορόφου
22/06/2026 - 20:04
Φωτιά τώρα στον ΧΥΤΑ στο Τεμπλόνι Κέκρυρας
22/06/2026 - 18:48
Δείτε επίσης