Ερώτημα
Επαφές με δύο επενδυτικά σχήματα φαίνεται πως έχει ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων για το «φιλέτο» του καζίνου στο Ελληνικό. Ο Α. Γεωργιάδης επανέλαβε ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να μην υπάρξει νέα παράταση στον διαγωνισμό. Κι αυτό γιατί η 30η Σεπτεμβρίου είναι ημερομηνία κατάληξης του διαγωνισμού, «η οποία δεν πρέπει να παραταθεί», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης. Συγγνώμη το κράτος κάνει την επένδυση ή ο Όμιλος που έχει αγοράσει το Ελληνικό;
Επόμενο άρθρο
Σύντομα »
Σχετικά Άρθρα
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 15:58
Παϊτέρης: Κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ! Αν ανακαλέσει θα την ψηφίσουμε!
25/06/2026 - 13:45
Δείτε επίσης