Ερντογάν θέλει Ομπάμα
Στριμωγμένος από παντού ο Τούρκος πρόεδρος ζητά συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρο, ο οποίος επισκέπτεται αυτή την εβδομάδα τις ΗΠΑ για τη Σύνοδο Πυρηνικής Ασφάλειας. Επισήμως, όμως, ο Λευκός Οίκος δεν έχει προβεί σε ανακοινώσεις, ενώ την Κυριακή η εφημερίδα Wall Street Journal ανέφερε, επικαλούμενη αξιωματούχους των ΗΠΑ, πως ο Ομπάμα απέρριψε μια πρόταση να έχει κατ΄ ιδίαν συνάντηση με τον Ερντογάν. Μένει να το δούμε πως θα παιχτεί το έργο.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Σοκ με Τζανδάρη!
Επόμενο άρθρο
Κοντονής: “Ο Αλαφούζος τρέχει να υπερασπιστεί καταδρομείς” »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης