Επιθέσεις με μολότοφ σε διμοιρίες των ΜΑΤ στα Εξάρχεια
Νέες επιθέσεις με βόμβες μολότοφ δέχθηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας, διμοιρίες των ΜΑΤ, στα Εξάρχεια.
Η πρώτη επίθεση πραγματοποιήθηκε λίγη ώρα πριν τα μεσάνυχτα, στην οδό Τοσίτσα, ενώ η δεύτερη, μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, στην οδό Χαριλάου Τρικούπη.
Η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη ενός 24χρονου.
Επόμενο άρθρο
Δραγασάκης: «Παράλογο να μιλάμε για νέο πρόγραμμα» »
Σχετικά Άρθρα
Αναρχικοί έξω από το σπίτι του Χαρδαλιά, έγραψαν συνθήματα με σπρέι
23/06/2026 - 10:06
Μεσογείων: Νεκρή η γυναίκα που παρασύρθηκε απόαυτοκίνητο
23/06/2026 - 10:01
Δείτε επίσης