Διαρρήκτης έπεσε από οικοδομή στη Θεσσαλονίκη και σκοτώθηκε
Νεκρός εντοπίστηκε στις 11:30 το πρωί σε πρασιά οικοδομής στην οδό Κασίμη, στη Νεάπολη της Θεσσαλονίκης, ένας 25χρονος.
Δίπλα του βρέθηκαν κλοπιμαία και διαρρηκτικά εργαλεία, από διαμέρισμα που -όπως αναφέρει η αστυνομία- είχε διαρρήξει λίγο νωρίτερα.
Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, ο θάνατος του 25χρονου οφείλεται σε πτώση.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Κεντροαριστερά β´
Επόμενο άρθρο
Οραμά τους, ο Πιουριφόι »
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά στα Σπάτα – Επιχειρούν πέντε εναέρια μέσα
22/06/2026 - 16:17
Φωτιά στα Σπάτα – Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
22/06/2026 - 16:16
Δείτε επίσης