Δεν τους σταματάει τίποτα!
Σε όλη τη διάρκεια της εφιαλτικής πανδημίας οι απεργίες ήταν απαγορευμένες. Όσοι αποτόλμησαν να διαδηλώσουν συκοφαντήθηκαν βάναυσα από τον μηχανισμό προπαγάνδας της κυβέρνησης. Βέβαια το καθεστώς ασυλίας τελείωσε οριστικά και αμετάκλητα. Οι εργαζόμενοι βγήκαν χθες στους δρόμους και κανείς πλέον δεν πρόκειται να τους σταματήσει.
Προηγούμενο άρθρο
Ανησυχεί ο Χατζηδάκης
Επόμενο άρθρο
Δεν συγκινείται… »
Σχετικά Άρθρα
Παρέμβαση για την Τουρκία
24/06/2026 - 16:29
Κομισιόν για Αβραμόπουλο
24/06/2026 - 16:29
ΕΛ.Α.Σ. για Ασημακοπούλου
24/06/2026 - 16:28
Ανοδική πορεία
24/06/2026 - 16:27
Δείτε επίσης