Δάκρυα για Λεβέντη
Δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνηση του ο Βασίλης Λεβέντης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ένωσης Κεντρώων, στη Βουλή. «Ο λόγος που με αγαπάει ο κόσμος είναι γιατί βλέπει ότι αγωνίζομαι και πονάω», είπε με δάκρυα στα μάτια και πρόσθεσε: «Πονάω αυτή τη χώρα. Αυτό το αποδεικνύει και η ζωή μου, γιατί στα 35 χρόνια που ασχολούμαι στην πολιτική, μου είχαν προσφερθεί θέσεις από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία». Λίγο μελό, αλλά είναι και η πολυετής προσπάθεια του προέδρου….
Προηγούμενο άρθρο
Επαναπροσδιορισμός
Επόμενο άρθρο
Μίλησε και ο Giorgos »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης