Αισθάνονται «αδειασμένοι»
Στο Μέγαρο Μαξίμου και στην Πειραιώς γνωρίζουν ότι είναι αρκετοί οι
βουλευτές της Ν.Δ. που αισθάνονται «αδειασμένοι» μετά τον
ανασχηματισμό. Κυρίως αυτοί που αν και διαφωνούσαν με το
νομοσχέδιο για τον γάμο μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, στο τέλος το
υπερψήφισαν – με ό,τι σημαίνει αυτό για τη σχέση τους με τους
ψηφοφόρους τους – για να μην προκαλέσουν ζήτημα στο κόμμα τους
και τελικά είδαν βουλευτές που επέμειναν στο «όχι» μέχρι τέλους να
επιβραβεύονται με τη συμμετοχή τους στο νέο σχήμα.
Προηγούμενο άρθρο
Δεν έχουν τίποτα να χάσουν…
Σχετικά Άρθρα
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Ναταλία Αργυράκη: «Ήταν αδιάκριτο και σεξιστικό να με ρωτάνε κάτι τέτοιο»
28/06/2026 - 18:00
Το Πεντάγωνο ερευνά τη διαρροή δεδομένων της μυστικής λέσχης Dialog
28/06/2026 - 17:50
Δείτε επίσης