Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Έφοδος του Μηταράκη στον ΕΦΚΑ - Δεν σήκωναν το τηλέφωνο

Έφοδος του Μηταράκη στον ΕΦΚΑ - Δεν σήκωναν το τηλέφωνο

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που εδρεύει στην Αθήνα, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε σήμερα, Παρασκευή ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης, ο οποίος συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

Έπειτα από την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», τόνισε ο κ. Μηταράκης.

Προσπάθησα εχθές ανεπιτυχώς να επικοινωνήσω με το τηλ. κέντρο του ΕΦΚΑ. Σήμερα επισκέφθηκα τον χώρο απροειδοποίητα. Οι υποδομές & η τεχνολογία ήταν τραγικές. Προτεραιότητά μας να εισάγουμε νέες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Επίκεντρό μας οι πολίτες. pic.twitter.com/jmYnBaVo8w

— Νότης Μηταράκης (@nmitarakis) July 12, 2019