Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Πώς ο νεκρός εργοδηγός έσωσε τους συναδέλφους του - Αποκαλύψεις από τον δικηγόρο της οικογένειας

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Πώς ο νεκρός εργοδηγός έσωσε τους συναδέλφους του - Αποκαλύψεις από τον δικηγόρο της οικογένειας

Ο θάνατος του εργοδηγού του ΗΣΑΠ στο τραγικό δυστύχημα που έγινε την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου, έχει σκορπίσει θλίψη στην οικογένεια και τους συναδέλφους του 42χρονου άνδρα, που έχασε σύμφωνα με αποκάλυψη του δικηγόρου της οικογένειας τη ζωή του, ενώ νωρίτερα είχε σώσει τους τέσσερις συνεπιβάτες του. Σύμφωνα με τον Δημήτρη Φούτση, από τις μαρτυρίες που υπάρχουν «ο συρμός από την Κηφισιά, από όπου ξεκίνησε, δεν είχε φρένα». Υπογράμμισε πως ο Πέτρος Γιάμαλης, στην ενδοεπικοινωνία έκανε εκκλήσεις «Δεν έχουμε φρένα, η πορεία μας είναι ανεξέλεγκτη».

Ο άτυχος εργοδηγός ήταν από τους πλέον έμπειρους στην ειδικότητά του, έχοντας συμπληρώσει 16 χρόνια στην εταιρεία, όπως τόνισε, ενώ αποκάλυψε ότι ο εργοδηγός ήταν εκείνος που έσωσε τις ζωές των συναδέλφων του, προτρέποντάς τους να πηδήξουν σε συγκεκριμένο σημείο, στο Νέο Ηράκλειο, κι έμεινε τελευταίος πάνω στον συρμό που προσέκρουσε τελικά σε τρένο, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στον Άγιο Νικόλαο, προκειμένου να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του.

Δεν μπορεί να πήγαινε με ταχύτητα μόνο 50 χλμ/ώρα, δήλωσε εμφατικά ο κ. Φούτσης, εκτιμώντας πως είχε αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 100 χλμ/ώρα κατά τη στιγμή της πρόσκρουσης. Σημείωσε, τέλος, πως ο συρμός ανήκε σε μία αυστριακή εταιρεία, που είχε αναλάβει εργολαβικά από την ΣΤΑΣΥ τις εργασίες λείανσης στις γραμμές. Ήταν ιδιοκατασκευή, για την οποία εγείρονται – όπως είπε – ζητήματα ασφαλείας. Επικαλούμενος μαρτυρίες, ανέφερε επίσης πως τους τελευταίους δύο μήνες υπήρχαν και άλλα αντίστοιχα συμβάντα με τον συγκεκριμένο συρμό.

Η ευθύνη της κίνησης του οχήματος ανήκει στον Ιδιώτη Εργολάβο

Ο Παναγιώτης Τσιμπίδης μέλος του ΔΣ και υπεύθυνος Τύπου του Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης (ΣΗΕΚ) της ΣΤΑΣΥ μιλώντας στο Kontra24 με την Αναστασία Γιάμαλη, εξήγησε ότι ο συρμός που προκάλεσε το ατύχημα ανήκε σε ιδιώτη Εργολάβο.